Tuesday 22 January 2013

WHO IS FATIN LIYANA

Haa, sape tu Fatin Liyana? Aku pon baru tahu dia tu siapa, seorang model, blogger, & adik kepada Husband Maria Elena (sape tak kenal maria elena kaan? ex-student UTP tuu.. (^^,) yeah, berbalik kepada cerita tadi. Entah kenapa aku syok-syok tengok gambar Maria Elena, tiba-tiba ade satu gambar tu, macam kawan aku pulak muka dia. klon kot. lama-lama macam suke pulak baca update dia. tgk dia travel, and soo on.

& dari situ aku start google-google pasal dia.. Pada aku blog dia mmg terbaik. Yela, kalo x, cemana boleh dapat trophy sume kan? Yeah! I adore u liyana. Btw. Kita sebaya. Haha. Hammmmpeh. Mcm la dia baca blog aku y tak de apape ni. Hurm. Untuk sapa-sapa tak tau fatin liyana. ni link blog dia! 


her name is Fatin Liyana Asri.
i adore her style & her blog. 
thanks!

 Okeh, to sleep. Siang td aku penat pg site.. Nite bloggers!



Love;
NA

No comments:

Post a Comment