Sunday 29 April 2012

OH Final Exam.

sekejap betul masa berlalu,
dalam sem ni, many thing happened
sadness, happiness, bittersweet sume laa..
Alhamdulillah,
aku dapat harungi semuaaa ini, dengan hati yang tabah.


Thanks to "youuuu"

Always be at my side.
Awesomeeee, Sweeet sangaaat! heee..
Sem depan kita join kelas same eaaa..
boleh selalu jumpaaa! :p



You guys guess what..? 
aku rasa macam baru je start sem hari tu, 
tetibe dah nak final exam dah.


Preparation? Really not enough. 
(only for the only that Diffffficult n Killer subject!)
Tapi aku akan usaha, sedaya upaya yang mungkin! insya Allah.. dengan segala semangat yang aku ada... Dengan keredhaanNYA,  restu mak ayah, sokongan dari kawan2.. insya Allah, aku boleh lakukannyeee! mudah2 an.. Study week pon dah mulaa, ape lagi, kurang2 kan laa outside activities. (mak pesan cm tuh....haihh)
Fokuss ErinAzreen! 

Semoga aku dan kawan-kawan dapan jawab exam dengan baik dan cemerlang. amiin :)

2 comments: